okl 2020 07


okl 2020 05 06

 

Niskoprocentowe drinki alkoholowe z sokami, rumem czy colą mają już ugruntowaną pozycję na polskim rynku. Cydry w ostatnich latach przebojem zdobyły nowych klientów. Cydry oraz alkohole typu RTD (Ready to drink), należą do kategorii napojów alkoholowych, które przede wszystkim cechuje sezonowość. Ich sprzedaż rośnie w miesiącach letnich.
Badania przeprowadzane cyklicznie przez CBM Indicator obejmują cały segment wyrobów alkoholowych, w tym także zwyczaje i preferencje nabywcze klientów dotyczące gotowych drinków niskoprocentowych RTD oraz cydrów. W ramach corocznego, ogólnopolskiego badania zwyczajów konsumenckich i zakupowych na rynku alkoholowym w Polsce, ankieterzy CBM Indicator przeprowadzają m.in. testy znajomości spontanicznej i wspomaganej. Ich cel to zbadanie, na ile dana marka jest rozpoznawalna wśród konsumentów napojów alkoholowych. 

temat 08